Opgelost door Hollandsnieuwe: Totale klantonvriendelijkheid

angry Opgelost
Defurie5

ZiJarenlang klant van Hollands nieuwe, altijd toestel met abonnement,sinds 3 dagen water gemorst op toestel (niet meer te gebruiken. Op internet gezocht naar winkel Hollands nieuwe en kreeg adres (telefoonwinkel)Utrecht Hoogcatharijne door geopend Ma t/m Vr vanaf 9.00 Ben naar adres gereden en wat bleek het was het hoofdkantoor!!!
Bij Samsung winkel 2 uur gezeten en van alles geprobeerd met Hollands Nieuwe ( moest afkopen € 26 huidig contract maar kon dit niet omdat telefoon kapot was , dit gemeld aan Hollands Nieuwe en totaal geen begrip (Klantonvriendelijk!) naar huis gereden en afkoop betaald toen naar telefoon winkel gereden en bleek dat afkoop niet verwerkt was, weer naar huis en gebeld met HN en werd knopje omgezet , weer naar telefoon winkel gereden en wilde nummerbehoud evt weer bij HN maar toen bleek dat je als vaste klant niet zomaar over kon stappen maar eerst met een prepaid kaartje 24 uur lang je oude nummer moest invoeren en dan de oude simkaart moest plaatsen! (Zeer klantonvriendelijk)

DEze procedures aanpast en telefoonwinkel !!! van Internet haalt

Hollandsnieuwe
    Beste heer Vrijmoet,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u een e-mail gestuurd met verdere informatie.

Team hollandsnieuwe

Defurie5
Dat nu opeens zonder truc met prepaid kaart, ik nw toestel kan bestellen en contract nu wel verlengd kan worden zonder afkoopboete.Wanneer dit direct was aangeboden had mij dat een hele dag tijd en ellende van hot naar haar rijden bespaart.Heb afgekocht en nw abonnement met toestel bij KPN aangeschaft. Jammer, maar" NOOIT MEER HOLLANDS NIEUWE!""

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?