Klacht Hollandsnieuwe: uitblijven van spoedige ontvangst beltegoed en afhandelwijze klacht.

ender kulan

vrijdag heb ik mijn belminuten voor oktober pas 13 dgn na idealbetaling ontvangen en pas na vele contactpogingen mijnerzijds. dit is de tweede keer dit jaar dat het langer dan een week duurt voor ik mijn minuten krijg. als ik extra beltegoed tussendoor aanschaf heb ik de minuten binnen 6 uur, er lijkt hier sprake van willekeur. achteraf heb ik ook geen uitleg noch excuses vanuit HN. ik heb een belkaart van €10 gekocht om naar de helpdesk te bellen en die was op voor ik geholpen was. via twitter en dit formulier heb ik ook meerdere malen contact gezocht maar kreeg maar zeer summier informatie. ik vind dit allemaal zeer kwalijke zaken en sta in mijn recht mijn contract op te zeggen. daar HN mij prima bevalt op deze issue na wil ik liever blijven maar wens ik wel een maand gratis bellen ter compensatie. Graag ontvang ik van u een akkoord voor mijn voorstel of de informatie hoe ik per direct mijn abbonement kan beeindigen en wanneer ik mijn laatste betaling retour kan ontvangen.

abbonement per direct beeindigen per 20-10-12.

Hollandsnieuwe
    Beste Ender,Allereerst onze excuses voor het ervaren ongemak. Graag zou ik je willen vragen om je bij ons geregistreerde gegevens toe te sturen? Dit zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Joyce de Hoog
    Beste joyce,
    ik heb alle gevraagde informatie bij de aanvullende klacht informatie ingevuld voor je. ik heb in de tussentijd al wel besloten niet meer met de HN in zee te gaan en heb vier dagen geleden mijn contract opgezegd via het contactformulier. helaas nog geen reactie. Ik kijk er niet meer van op. Graag zou ik het fijn vinden als u naloopt dat de opzegging in verwerking is en dat dit zonder uitloop van contract tot in december is, zonder maand opzegtermijn en zonder afkoopsom.
    Hollandsnieuwe
    Beste Ender,Het is niet mogelijk je hollandsnieuwe abonnement per direct op te zeggen. De eerstmogelijke datum is 22-12-2012, dit aangezien per deze datum je contractsperiode van 12 maanden is afgelopen. Wanneer je, je hollandsnieuwe abonnement eerder wenst te beëindigen dan is dit alleen mogelijk middels een afkoopsom. De afkoopsom zal omstreeks de E 15,- bedragen. Indien je gebruik wenst te maken van een afkoopsom dan vernemen wij het graag. Indien je hier geen gebruik van wil maken dan zal je hollandsnieuwe abonnement beëindigd worden op 22-12-2012. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe
    ender kulan
    Dit had ik al verwacht als reactie, ik snap dat u zich achter de service definities van de HN plaatst , maart dan wil ik nogmaals aangeven dat ik mij iedere maand aan mijn juridische verplichting heb gehouden en jullie juist niet. Vanuit deze context kunt u dus niet schermen met de algemene voorwaarden. Ik spreek bij deze nogmaals mijn wens uit dat u mijn contract per direct laat beëindigen.
    Hollandsnieuwe
    Beste Ender,Het is niet mogelijk om je hollandsnieuwe abonnement kosteloos te annuleren. Echter zullen wij ter compensatie een maand tegoed opwaarderen. Dit houdt in dat er een dezer dagen E 19,50 wordt toegevoegd aan je resterende tegoed. Ik ga er van uit je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet.hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?