Klacht Hollandsnieuwe: Vanaf 11 april geen gebruik van mijn bundel kunnen maken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171558
Gebruiker
Pauline
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Op 11 april 2016 heb ik mijn rekening betaald (deze is inmiddels ook bij hollands nieuwe verwerkt). Helaas kon ik nog geen gebruik maken van mijn bundel. Ik dacht dat dat aan mijn kapotte telefoon lag. Omdat mijn bundel bijna afliep heb ik hem verlengt met een nieuwe telefoon. Deze verlenging lukte maar niet, ik kon de bestelling niet plaatsen. Via de klantenservice kwam ik erachter dat er een fout in het systeem zat waardaar dat niet lukt. Op 9 mei kreeg ik het bericht dat de fout hersteld was en ik kon verlengen met een nieuwe telefoon (ook kreeg ik een schade vergoeding van € 20,-). Helaas ook met de nieuwe telefoon kan ik geen gebruik maken van mijn bundel. De fout is dus niet hersteld.
Ik wordt nu op nieuw aan het lijntje gehouden. Krijg geen informatie over wat er mis is.
Ik zit dus al 59 dagen zonder beltegoed en internet. Graag hulp bij het oplossen van deze klacht.

De oplossing

Weer bereikbaar zijn en compensatie voor de dagen dat ik geen bereik heb gehad.

5 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Pauline,

    Dank voor het indienen van uw melding.

    Zojuist heb ik uw case in behandeling genomen, in onze administratie zie ik dat er vandaag d.d. 21 juni jl. nog gebruik is gemaakt van het betreffende telefoonnummer.

    Graag informeer ik u over de verlenging van het abonnement, deze zal ik gaan per 10 augustus aanstaande. Ter compensatie van het niet kunnen gebruik maken van onze diensten heb ik u zojuist een opwaardering aan tegoed gegeven.

    In onze administratie zie ik een tweede case voor u lopen, als u deze kwestie liever telefonisch bespreekt hoor ik het graag. Dan neem ik asap telefonisch contact met u op.

    Ons excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Shari,
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Pauline
    Datum
    Mijn oude abonnement is nog niet afgelopen....de verlenging gaat pas augustus in!!! Vanaf 11 april tot nu....ik heb NOG STEEDS GEEN BEREIK!! Heb ik geen gebruik van mijn bundel gehad. Ik wil graag een compensatie en geen bijschrijving van beltegoed want A) Mijn bundel werkt nog steeds NIET dus bijschrijving van bel tegoed is ZINLOOS en B) Ik maak zoveel beltegoed niet op.
    Ik zit meer tedenken aan een compensatie van €3 per dag dat ik zonder bereik zit! U kunt mij altijd bellen.
  3. Auteur
    Pauline
    Datum
    geachte Hollandsnieuwe,

    Het beloofde telefoontje heb ik nog steed niet ontvangen! Wel
    lijkt het erop dat ik sinds vandaag 23 juni weer bereik heb.
    Graag wil ik een schade vergoeding over de 74 dagen dat ik door een fout aan jullie kant, geen bereik heb gehad. Een vergoeding van €3,- per dag lijkt mij redelijk.
    Ik hoop dat wij hier onderling uitkomen.
    Graag een snelle reactie.

    Met vriendelijke groet,
  4. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Pauline,

    Dank voor uw reactie.

    Volgens onze gegevens is de aansluiting weer actief op het netwerk.
    De verlenging gaat zoals eerder bericht in op 10 augustus aanstaande.

    Er hebben twee opwaarderingen plaats gevonden met in totaal een waarde van € 40,00 euro. Beide opwaarderingen hebben een houdbaarheid van drie maanden.

    Ter compensatie heeft u een korting op uw abonnement zodat u enkel de verplichte betalingen van het verkregen toestel dient te voldoen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe
  5. Auteur
    Pauline
    Datum
    Tot 2 maal aan toe heb ik aangegeven dat ik GEEN beltegoed wil omdat ik dat niet gebruik. Ik zou dat bedrag graag gewoon op mijn rekening ontvangen. Daarbij is dat beltegoed maar 3 mnd houdbaar...dat is veel te kort.
    Een hele slechte afhandeling van alle overlast dat ik heb ervaren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pauline
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen