Klacht Hollandsnieuwe: Verbinding niet verbreken

Toon

Gebleken is dat hollands nieuwe [HN] een beëindigd gesprek niet afsluit als een van de twee belllers de ''hoorn'' oplegt. Als je vergeet het gesprek af te sluiten of niet goed op de knop drukt loopt de teller gewoon door. Een gesprek met de vriendenloterij - 0900 nummer voor 10 cent per minuut - duurde volgens [HN] 1 uur en 19 minuten. Blijkbaar is het gesprek niet afgesloten. Het gesprek heeft hooguit 10 minuten geduurd. Hoe kan het gesprek daarna toch ''doorlopen''? Technisch [softwarematig] wordt bij de meeste providers het gesprek beëindigd als een van de bellers stopt met bellen. Zo niet bij HN. Is dat bewust beleid?

Beleid aanpassen en software daarop inregelen en restitueren van het onterecht afgeschreven beltegoed.

Hollandsnieuwe
    Beste Toon,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?