Klacht Hollandsnieuwe: Verbindingsproblemen

Klachtnummer
# 84392
Gebruiker
Mark
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Hollandsnieuwe,

Ik heb sinds enkele dagen een nieuw mobieltje, een Jiayu G5S. Mijn vorige mobiel was een HTC Sensation XE en daar werkte de verbinding al af en toe niet maar sinds ik mijn nieuwe mobiel gebruik heb ik vaak geen verbinding. Ik heb al zelf wat research gedaan en de frequenties worden gewoon ondersteund 900MHz-1800MHz. Het gaat hierbij trouwens om zowel internet al 2g (mobiele verbinding).
Ongeveer de helft van de tijd heb ik geen verbinding, hoe kan dit verholpen worden?

Met vriendelijke groet,

Mark

P.S.

De oplossing

Overal een stabiele verbinding

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Mark,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen