Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Hollandsnieuwe: Voicemail is niet uit te zetten
Details
Klacht
De enige manier om bij Hollands Nieuwe de voicemail uit te zetten is via de instellingen op MijnHollandsNieuwe. Heb ik gedaan en daar staat dat mijn voicemail niet actief is. Toch krijgen bellers mijn voicemail. Ik lees dat bij een vorige klager er maanden overheen zijn gegaan tot het eindelijk was opgelost. Ik zit dus met hetzelfde.Update: De virtuele "helpdeskmedewerker" stuurde me met kluitjes in het riet, maar uiteindelijk kon ik een echte medewerker de klacht uitleggen en drie dagen later was het opgelost. Ik ben tevreden.
Gewenste oplossing
De voicemail moet worden uitgezet!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.