Opgelost door Hollandsnieuwe: Voicemail is niet uit te zetten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184598
Gebruiker
Pijnack
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De enige manier om bij Hollands Nieuwe de voicemail uit te zetten is via de instellingen op MijnHollandsNieuwe. Heb ik gedaan en daar staat dat mijn voicemail niet actief is. Toch krijgen bellers mijn voicemail. Ik lees dat bij een vorige klager er maanden overheen zijn gegaan tot het eindelijk was opgelost. Ik zit dus met hetzelfde.

Update: De virtuele "helpdeskmedewerker" stuurde me met kluitjes in het riet, maar uiteindelijk kon ik een echte medewerker de klacht uitleggen en drie dagen later was het opgelost. Ik ben tevreden.

De oplossing

De voicemail moet worden uitgezet!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Pijnack
    Datum
    Nadat ik een medewerker het probleem had uitgelegd, was het in drie dagen verholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pijnack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen