Klacht Hollandsnieuwe: voicemail telefoonabonnement Hollandsnieuwe werkt al ruim 5 weken niet

Thyra13

Op 5 december 2016 is mijn telefoonabonnement met nummerbehoud bij Hollandsnieuwe ingegaan. Sinds die datum heb ik geen voicemail meer. Voor mij is dat erg belangrijk, omdat ik vanwege verblijf in het buitenland met tijdsverschil niet altijd direct de telefoon kan aannemen en veel personen met een geheim nummer mij bellen. Dit kost mij klanten. Hollandsnieuwe informeert mij niet over de voortgang. Ik moet zelf bellen naar de klachtenservice. Ik vind 5 1/2 week zonder voicemail veel te lang.

zo snel mogelijk voicemail of de mogelijkheid mijn nummer door te schakelen naar een tijdelijk telefoonnummer met voicemail.

Thyra13
    Inmiddels is het al 7 weken geleden dat ik ben overgestapt op Hollands nieuwe en nog steeds geen voicemail en geen enkele reaktie ontvangen. Zou dat service zijn?

Thyra13
Hollands nieuwe heeft uiteindelijk ingestemd dat ik een andere provider zoek. die heb ik gevonden. als ik de afkoopsom voor de telefoon betaald had, kon ik weg. Omdat ik nummerbehoud wil, houden ze een spoedig vertrek tegen: ik moet een maand wachten vanaf nu omdat ze de aanvraag voor nummerbehoud niet per eerdere datum willen goedkeuren., ondanks alle inspanningen van mijn nieuwe provider. Nog steeds heb ik geen enkele mail ontvangen over de voortgang van Hollands Nieuwe (12 weken verder). Hollands Nieuwe heeft zelf geen enkele oplossing aangeboden.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?