Klacht Hollandsnieuwe: Voicemail werkt al dagen niet

Ro

Sinds 26 november is mijn voicemail niet meer in te spreken door bellers. Als men belt blijft de telefoon over gaan zonder over te schakelen naar voicemail. Zelf kan ik mijn voicemail niet uitluisteren. Als ik het voicemailnummer bel krijg ik de internationale tekst 'welcom to vodafone voicemail" te horen. Daarna blijft de toon overgaan maar wordt er geen verbinding gemaakt. Ik heb geprobeerd via de website / instellingen van mijn abonnement voicemail uit en weer in te schakelen. Ontving hier ook een bevestiging van in mijn mailbox. Echter zonder resultaat. Ik ben afhankelijk van voicemail voor werk en privé en verwacht een werkende dienst! Graag een reactie waardoor dit probleem is ontstaan en hoe op te lossen!

Voicemail z.s.m. weer werkend krijgen!

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?