Klacht Hollandsnieuwe: Waanzinnig onbeschofte klantenservice

Klachtnummer
# 319320
Gebruiker
Brian997
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Hollandsnieuwe, nu is mijn toestel, een Samsung J3(2016) reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice nodig hebt..

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuw toestel! Of kostenloos van mijn abonnement en toestel af.

5 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Brian997
    Datum
    Goedemiddag,

    Aangezien er op mijn mail geen reactie komt en zelfs geen bevestigingsmail leg ik de vraag hier maar weer neer. Wat gaan we volgens afspraak nu doen aan mijn klacht? En op welke termijn?

     

  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Brian997
    Datum
    Hallo ik heb in een ander draadje hier ook al gevraagd hoe de verzendkosten aan mij vergoed gaan worden? Gr Brian
  5. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen