Klacht Hollandsnieuwe: Wat is de reden van de diverse incass's

Klachtnummer
# 186746
Gebruiker
J. de Groot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede morgen Marlene,
Ik vraag naar de reden van de diverse incasso's en daar heb je nog niet op gereageerd.
Mijn smartphone gebruik ik nauwelijks, toch zijn er de vele incasso's van 10,00 euro.
Ik ben niet tevreden over Hollandsnieuwe. Ik overweeg naar een ander provider te gaan.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk reageren door Hollandsnierwe

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

    Zou u misschien uw telefoonnummer en e-mailadres willen achterlaten zodat ik het voor u kan onderzoeken?

    U kunt op mij berichtje reageren. Ik wacht uw reactie af!

    Mvg,

    Rani
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen