Opgelost door Hollandsnieuwe: WEEEEER toestel defect... zucht...

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 324793
Gebruiker
Brian997
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de vierde keer(!) binnen 5 maanden ga ik deze week mijn niet functionerende baggertoestel opsturen naar Dynafix. Dit omdat Hollandsnieuwe mij kennelijk geen goed werkend toestel kan aanbieden. Dus ook voor deze keer verwacht ik de verzendkosten op mijn rekening. Gr Brian

De oplossing

Verzendkosten wederom vergoeden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brian997
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwe telefoon
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen