Klacht Hollandsnieuwe: Wij wilden reeds in september overstappen naar T mobile

W.F.Heurkens

Bij Hollands nieuwe was bij het nummer behoud telkens weer dat het nr niet bekend was gaf men door bij T mobile ,daardoor zijn we nog steeds niet bij T.mobile we betalen al 4mnd €21,50 terwijl toe we nog een abonnement hadden maar € 12,- betaalden . Nu hebben ze eindelijk gezegd dat we 31-12 over mogen ,het contract loopt van de 17e van elke maand maar nu houden ze er vandaag weer € 21,50 vanaf voor een halve maand ik heb dit gestorneerd ,en probeer ze te bellen helaas laten ze me nu al 35 minuten wachten . Dit kan toch geen normale overstap meer zijn ? Het telefoonnr is 0622250125 en zal vermoedelijk ( hopelijk) 31-12 overgaan ,misschien kun U iets bereiken het liefst zsm ,beter geen telefoon dan Hollandse nieuwe ,als men op deze manier met klanten omgaan!

Zsm overdragen aan T mobile met nummerbehoud en het teveel betaalde geld terug (4mnd geweigerd ons om te zetten naar T mobile) verder zou het hun sieren als men excuses aanbood voor het ongemak en de verschrikkelijke lange wachttijden !

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Heurkens,

Bedankt voor uw melding. Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u de oplossingen per e-mail bevestigd.

Indien u daar nog op wilt reageren zie ik uw reactie graag tegemoet.

Hopende u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

Amal

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?