Klacht Hollandsnieuwe: Wij wilden reeds in september overstappen naar T mobile

Klachtnummer
# 143666
Gebruiker
W.F.Heurkens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Hollands nieuwe was bij het nummer behoud telkens weer dat het nr niet bekend was gaf men door bij T mobile ,daardoor zijn we nog steeds niet bij T.mobile we betalen al 4mnd €21,50 terwijl toe we nog een abonnement hadden maar € 12,- betaalden . Nu hebben ze eindelijk gezegd dat we 31-12 over mogen ,het contract loopt van de 17e van elke maand maar nu houden ze er vandaag weer € 21,50 vanaf voor een halve maand ik heb dit gestorneerd ,en probeer ze te bellen helaas laten ze me nu al 35 minuten wachten . Dit kan toch geen normale overstap meer zijn ? Het telefoonnr is 0622250125 en zal vermoedelijk ( hopelijk) 31-12 overgaan ,misschien kun U iets bereiken het liefst zsm ,beter geen telefoon dan Hollandse nieuwe ,als men op deze manier met klanten omgaan!

De oplossing

Zsm overdragen aan T mobile met nummerbehoud en het teveel betaalde geld terug (4mnd geweigerd ons om te zetten naar T mobile) verder zou het hun sieren als men excuses aanbood voor het ongemak en de verschrikkelijke lange wachttijden !

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Heurkens,

    Bedankt voor uw melding. Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u de oplossingen per e-mail bevestigd.

    Indien u daar nog op wilt reageren zie ik uw reactie graag tegemoet.

    Hopende u voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Amal

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen