Klacht Hollandsnieuwe: Wijziging bankrekeningnummer gaat fout

Klachtnummer
# 139378
Gebruiker
Gerard
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 2 x toe mijn bankrekeningnummer gewijzigd, beide keren (16 aug en 23 sep) bevestiging per mail ontvangen.
Maar wederom wordt er van het oude rekeningnummer afgeboekt.
Gebeld - geen resultaat.
Chatsessie gestart - brief sturen per post gaat sneller! Wederom geen resultaat!

Zou graag mijn lopende contract ontbinden wegens wanprestatie, maar dan moet ik betalen!

Wat een bedrijf!

De oplossing

Beëindiging van contract

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?