Klacht Hollandsnieuwe: wijziging van mijn contract is niet goed doorgevoerd

Ingrid

Op 27-11-2015 heb ik via de website mijn abonnement gewijzigd. Ik had een abonn. 175min/sms tot 4 april 2017, €5 pm. Gewijzigd naar 500 MB/MIN/SMS, 12,50/pm. met korting €10/pm. Ielfde dag bevestiging van HN, ingang 7 dec 2015. Op 7 dec geen internet. Op mijn pagina van HN rare melding. Ik had nog steeds 175 SIM Only. kosten €7,00, u betaald €12,50! looptijd is veranderd naar 3 februari 2016 (was april 2017). Op 11 dec contact met HN hierover. De eerste poging 42 min. Ik kreeg zeer onbeleefde mevrouw, snapte niets van mijn vraag en na 10 min werd de verbinding verbroken! Opnieuw bellen 45 min. Deze zag het probleem, maar kon contract niet veranderen, moest mail naar de technische dienst sturen. 18/12 Klacht via internet ingediend. Op 2 jan. vreemde mail van HN dat contract niet veranderd kan omdat mijn abonn. op 27 jan. afloopt en een verhaal over kortingen. Ik ben dus terug bij af, nog steeds geen internet.

- Snelle reactie op dit verhaal.
- Per direct omzetten van mijn vorige 175MIN/SMS abonnement naar het gewenste abonnement 500MB/SMS/MIN
- Vergoeding van de belkosten die ik heb gemaakt om e.e.a. recht te zetten (1,5 uur) dmv terugzetten van mijn tegoed op datum 27nov en dat bij het nieuwe abonnement voegen (419min op 11 dec. voor het bellen).
- Excuses ten aanzien van de slechte behandeling door telefoniste en klachtenafhandeling door HN
- Enige vergoeding van het ongemak dat ik heb gehad door het gebrek aan internet (nu al een maand lang) en de tijd die al dit bellen en mailen al gekost heeft (enkele uren).

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Ik zie dat inmiddels de juiste bundel onder dit abonnement staat geregistreerd. Graag hoor ik van je of deze klacht inmiddels naar wens is behandeld.

Marleen
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?