Opgelost door Hollandsnieuwe: zeer regelmatig geen netwerk bereik, en helemaal geen data bereik.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2531
Gebruiker
Freek
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Ik heb een paar keer de terug bel service van hollandse nieuwe gevraagd om me te bellen, maar dit gebeurt gewoon niet.
Ik ben zeer regelmatig niet bereikbaar met Hollandse nieuwe en de databundel werkt helemaal niet. De klantenservice geeft niet thuis.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

11 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste heer,Kun je ons je abonnementsgegevens in een privébericht of priveopmerking toesturen? Dan zullen wij nagaan wat het probleem is en zo snel mogelijk contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Freek
    Datum
    tel.no is 06-********. 16-8-2012 tussen 18.00 en 19.00 uur weer geen netwerk verbinding.
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Freek,We zullen zsm telefonisch contact met je opnemen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  4. Auteur
    Freek
    Datum
    Gaan nu de klacht doorsturen naar de technische dienst. Terwijl dit een paar maanden geleden ook al gebeurd is. Toen lag het volgens hollandsnieuwe aan het toestel. toestel opgestuurd en de uitkomst was dat deze helemaal in orde is. Op 16-8-2012 weer geen netwerk tussen 18.00 en 19.00 uur. 21-8 geen netwerk i.v.m. een officiele storing. 22-08 weer geen netwerverbinding vanaf 9.00 uur. klantenservice gebeld, deze kunnen niets doen want de klacht ligt bij de technische dienst.
  5. Auteur
    Freek
    Datum
    De klantenservice heeft gewoon standaard antwoorden en lossen niets op zoals je dat normaal verwacht van een klantenservice. Kortom Hollandsnieuwe is echt goedkoop, alleen je hebt zeer regelmatig geen netwerk. Dus ik wil iedereen waarschuwen neem geen telefoon bij Hollandsnieuwe, maar geef gewoon ietsje meer uit bij een provider die een eigen en goed netwerk heeft. Ik ben er inmiddels achter goedkoop is duurkoop.
  6. Auteur
    Freek
    Datum
    22-8 nu om 11.21 nog steeds geen netwerk, dus al weer 2,5 uur niet bereikbaar. Inmiddels aan klantentenservice gevraagd hoe ik mijn nummer naar een andere provider kan oversluiten. Maar ook dit moet via de technische dienst. Sim card in een andere telefoon gedaan maar dit gaf de zelfde klacht.
  7. Auteur
    Freek
    Datum
    klantenservice zegt dood leuk de klacht is pas maandag aan de technische dienst gemeld. Maar ik heb al een paar maanden geleden een formulier moeten invullen voor de technische dienst. Ik denk dat ik het aan hollandsnieuwe over laat dat ik tot einde contract gewoon regelmatig geen netwerk heb.
  8. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Freek, Om geen verwarring te krijgen stel ik voor dit via de klantenservice te laten verlopen. Er zal vandaag nog een voorstel worden gedaan voor een oplossing.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  9. Auteur
    Freek
    Datum
    Vandaag door Hollandsnieuwe gebeld. Mocht mijn nummeroversluiten naar een andere provider. Dit gebeurt kosteloos, alleen betaal ik het toestel dat ik bij het afsluiten gekregen had. Maar dat is natuurlijk logische. Het is jammer dat dit verhaal lang geduurt heeft, maar hollandesnieuwe heeft nu wel een passende oplossing geboden.
  10. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Freek,Goed dat het naar tevredenheid is opgelost dan kunnen we de klant sluiten.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  11. Auteur
    Freek
    Datum
    Ik heb de afkoop van het telefoontoestel betaald en een nieuw contract afgesloten bij een andere provider. Ik ben blij dat ik zometeen gewoon weer bereikbaar ben.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen