Opgelost door Hollandsnieuwe: Zeer slechte service na reparatie telefoon

content Opgelost
MaJa#

Ik heb in november 2019 mijn abonnement bij HollandsNieuwe verlengd. Ben al heel wat jaren klant en nooit problemen gehad. Mijn telefoon vertoonde gebreken en ik heb deze ter reparatie opgestuurd. Mijn toestel is onder garantie omgeruild. Ik was helemaal blij. Helaas kreeg ik een telefoon terug die het helemaal niet doet en krom is. Gemeld bij HollandsNieuwe. Ja mevrouw, u moet deze gewoon opnieuw ter reparatie aanbieden. Huh..... Nu moet mijn omgeruilde toestel gerepareerd worden...... dat lijkt me niet de bedoeling. Contact gezocht met reparateur Dynafix, meteen dezelfde dag defect gemeld. Tot mijn verbazing werd er gedaan alsof ik iets met de telefoon had gedaan. Ik zal hier verder niet uitweiden over de vreselijke communicatie die volgde met Dynafix. Dit heb ik gemeld bij HollandsNieuwe, ik ben immers bij hen klant. Helaas mevrouw, wij kunnen hier niks aan doen, u moet gewoon uw telefoon opnieuw ter reparatie aanbieden. Voor zover ik weet betaal ik elke maand mijn abonnementsgeld aan Hollandsnieuwe en niet aan Dynafix. Ik heb geen contract met Dynafix maar met Hollandsnieuwe. Maar van Hollandsnieuwe kan ik kennelijk niks verwachten. Goeie “service” mensen van Hollandsnieuwe!!

Mijn klacht ( via mail ingediend) serieus nemen en niet doorverwijzen naar een ander.

Beste mevrouw Meijering,

Bedankt voor het prettige contact zojuist telefonisch.

Zoals afgesproken heeft u per e-mail een bevestiging gehad van mijn aanbod. De kortingen zijn verwerkt en de bedragen zijn retour geboekt.

Indien u wederom een toestel ontvangt dat niet naar behoren zou werken verneem ik direct van u. Ik zal dan op mijn beurt er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Wesley
    MaJa#
    Inmiddels wacht ik alweer anderhalve week ( voor de 2e keer) op een goed werkende telefoon. Vorige week met een aardige medewerker gesproken, als het niet goed zou gaan moest ik met hem contact leggen. Probeer ik dat nu via de klantenservice, is het antwoord: daar kunnen wij niks over terugvinden en het kan ook niet. Oh ja en by the way, wij kunnen nu niks voor u doen, pas als het na 3 keer mis is gegaan..... goed verhaal Hollandnieuwe!
    Beste mevrouw Meijering,

Wij vinden het vervelend om te horen dat uw toestel niet terug is in uw beheer.
    Wij hebben u een e-mail gestuurd. Wilt u aub op deze e-mail reageren?

Wij wachten uw reactie af

Sami
    hollandsnieuwe
    MaJa#
    Het is erg ontroerend om te lezen dat de medewerkers het allemaal vervelend vinden. Inmiddels heb ik het verpletterde antwoord ontvang dat de reparatie aanvraag in behandeling is. Wat een geruststelling, na anderhalve week. Even voor de goede orde: Hollandsnieuwe laat mij nu al anderhalve week wachten op een reparatie van een telefoon die ik omgeruild heb gekregen voor de reparatie van mijn eigen nieuwe telefoon. Ik krijg zonder eigen toedoen een niet werkende telefoon terug, en als dank laten ze me nu opnieuw wachten op een telefoon. Ik zit inmiddels al sinds 24 augustus zonder telefoon. En de mensen bij Hollandsnieuwe komen niet verder dan, ach wat vervelend voor u. Mensen, ga niet met dit bedrijf in zee. Er is geen sprake van enige service.
    MaJa#
    Ik dacht dat het dieptepunt al wel was bereikt...maar nee. Vandaag ontving ik van Dynafix een nota van € 400,- . Ik heb een toestel van een half jaar oud onder garantie ter reparatie aangeboden, deze wordt omgeruild. Dat omgeruilde toestel doet het niet en is krom. Ik meld dat meteen dezelfde dag nog. Ik vond het al onvoorstelbaar dat ik dit omgeruilde toestel opnieuw ter reparatie moest aanbieden. Hoezo, ik krijg een toestel terug die het niet doet! Daar kan ik toch niks aan doen. Maar nu snap ik het: dit wordt mij in de schoenen geschoven. Ik mag de rekening betalen voor een toestel die ik niet eens heb gebruikt omdat deze het niet doet. Ik ben bijna 4 weken verder: geen telefoon, enorm veel ergernis en frustratie, hoge belkosten ( bellen met Dynafix kost nogal wat), enorm veel tijd hierin gestoken. En Hollandsnieuwe: het blijft oorverdovend stil. Wat een vreselijk bedrijf!
    Beste mevrouw Meijering,

Goed dat u ons op de hoogte heeft gebracht van de reactie vanuit Dynafix. Zoals per e-mail bevestigd hebben we bij Dynafix een verzoek neergelegd om u een goed werkend toestel toe te sturen of uw toestel retour aan ons te versturen, zodat we u een telefoon kunnen toesturen.

U hoeft de genoemde kosten niet te voldoen.

We bieden onze excuses aan voor het ongemak en zullen u zo goed mogelijk op de hoogte houden.

Wesley
    Beste mevrouw Meijering,

Wij hebben u een e-mail bericht gestuurd voor meer informatie over uw toestel.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn neem dan contact op via onze klantenservice.

Sami

MaJa#
Heb inmiddels een nieuwe telefoon gekregen. Het heeft mij wel erg veel moeite gekost, maar uiteindelijk heeft Hollandsnieuwe het goed opgelost. Ik weet niet of ik het ooit weer aandurf een telefoon voor reparatie op te sturen. De reparateur, Dynafix, gaat heel raar om met mensen. Het risico wordt volledig in mijn schoenen geschoven, totaal onterecht.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?