Klacht Hollandsnieuwe: zie hierboven

Klachtnummer
# 422205
Gebruiker
moppie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

kon geen appjes krijgen ,ben overgegaan op een andere provider
wilde dit per tel doorgeven, is er zg storing en via de website kun je het niet doorgeven!!!!!!

De oplossing

mij uitschrijven, zodat ik niet meer in het systeem zit en hoef te betalen

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Roek,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik heb u op 07-02-2020 om 11:50 getracht telefonisch te bereiken om uw bericht en opties te bespreken.
    Aangezien er geen gehoor was, heb ik u een mail toegezonden met meer informatie.
    Eventuele vragen kunt u als reactie op deze mail versturen.

    Wij wachten uw reactie af en wensen u en fijne dag toe.


    Met vriendelijke groet,
    Noud

    Team hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen