Klacht Hollandsnieuwe: Zonder aanleiding/herleiding 12gig verbruik afgeschreven op 1 moment binnen 6000 bundel.

Didi25

Er is op 1 tijdstip en 1 datum 2x 6000 mb tegoed afgeschreven (12000 totaal). Dit is onherleidbaar op telefoon en in mijn gedrag. Het was een werkdag waarop ik mijn telefoin nauwelijks heb gebruikt en wifi aanstaat en er geen wifi-proemen waren. Daarnaast is mijn bundel 6000 totaal. Ik kan niet buiten mijn bundel, daarom voelt dit als fout in het systeem. Klantenservice kan niets doen en zegt misschien blijkt het halverwege de maand een fout en wordt het nog hersteld. Ondertussen wel tegoed bijgekocht, dus kosten gemaakt. Qua gedrag: Geen bel of sms verbruik, geen ander gebruiksgedrag en dit past niet in maandelijkse verbruikbeeld. Eveneens geen herleidbaar gebruik terug te vinden op telefoon. Ik begrijp dat mensen soms meer gebruiken dan ze denken, maar 12gig?

Klacht serieus nemen door nader onderzoek te doen naar de systemen die ze gebruiken. Klacht serieus nemen, dit past niet in gebruikersbeeld. Fatsoenlijke terugkoppeling met uitleg en hopelijk een oplossing. Dit ipv houding vervelend we kunnen niets doen. Advies hoe te voorkomen, want data op mobiel is gecheckt incl. verbruik apps.

Hollandsnieuwe
    Geachte mevrouw Veldkamp,

WIj vinden het vervelend om te horen dat u bundel op is geraakt zonder dat u daar van op de hoogte bent. WIj hebben u een e-mail bericht gestuurd voor meer informatie.

Sami
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?