Klacht Hollandsnieuwe: Zwendel, blij dat ik bijna weg ben. NOOIT MEER!!!

Klachtnummer
# 620759
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onbegrijpelijk dataverbruik. Laatste maanden altijd 2 x bijkopen.Was een lang jaar, gelukkig bijna weg. Ook met nummerbehoud fout geregeld. 23ste start nieuwe maand bij hollands nieuwe, melden ze tegen de nieuwe provider 29ste, dus gaat er een nieuwe maand in, voor 4 dagen. In de mail een bericht dat overige niet verbruikte verdwijnt. Oplichters zijn het, ga niet naar hun toe,kost meer dan ze melden.

Gewenste oplossing

Stoppen met deze fraude praktijken in toekomst.voor mij is het te laat wat te doen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste R.S. Venneker,

    Zou u ons het telefoonnummer willen doorgeven waar het om gaat? Het telefoonnummer wat wij hier zien kunnen wij niet vinden in ons systeem.

    Met vriendelijke groet,

    Sergio
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen