Klacht Holly Jolly: bestelling niet leverbaar, geen geld retour ontvangen

Klachtnummer
# 186634
Gebruiker
Omunique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 september j.l. stempels (Jazz) besteld en betaald via de website. Het bedrag was 17,45 Euro. [naam verwijderd door moderator] heeft me gebeld en gezegd dat de bestelling niet leverbaar was en dat mijn geld direct terug gestort zou worden. Na een paar dagen heb ik gebeld omdat ik nog niets ontvangen had. [naam verwijderd door moderator] zou me hierover mailen. Een paar dagen later heb ik weer gebeld en gemaild. Een paar dagen later heb ik weer gemaild. Ik krijg geen reacties en heb nog steeds mijn geld niet terug. Het is nu 22 september.

De oplossing

Ik wil direct mijn geld terug, gestort op mijn ING rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holly Jolly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holly Jolly?