Klacht Holoo.nl: Bestelling niet geleverd en ik krijg geen reacties van ondernemer.

Klachtnummer
# 450046
Gebruiker
LimpensH46
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 25 april 2020 heb ik via de site Holoo een hogedrukspuit gekocht (30 euro). In de mail stond dat de orde goed ontvangen was en ik kreeg een bestelnummer om mijn product te tracen. De track en trace deed het tot 16 mei, waarna het daarna bleef vasthangen op deze datum. Het zo door corona 2/3 weken duren voordat het product geleverd zou kunnen worden. Op 27 mei heb ik een mailtje naar Holoo gestuurd. Nadat ik mijn product niet gekregen heb en de track en trace niet meer up to date was wilde ik mijn geld terug. Na twee mailtjes en geen antwoord ben ik nog eens op hun site gaan kijken. Hun site doet het niet meer en na op een andere online forum te hebben gekeken, zag ik dat meerdere mensen slachtoffer zijn geworden van deze site. De bedragen zijn niet heel hoog, maar het aantal mensen dat hun producten niet geleverd krijgen en er wel voor betalen zijn wel hoog.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en dat deze site stopt met zo te opereren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holoo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen