Klacht Holoo.nl: Oplichters nooit iets kopen

Klachtnummer
# 452904
Gebruiker
D. Kieft
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Iets ontvangen wat ik niet besteld had, na weken mailen en vragen om een retourformulier een reactie met daarin het retour formulier en de melding dat terugsturen voor eigen rekening is is het stil. Wekelijks mailen geen enkele reactie en je raad het al geen geld retour.
Oplichters en advies is om nooit bij HOLOO. NL iets te kopen
Vraag hoe krijg ik mijn geld terug?

De oplossing

Ik wil mijn geld terug en liefst ook de verzendkosten hierover ilben ik nooit geomformeerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Holoo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Holoo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen