Klacht Holzprof.nl: "Een dronken Polo speler op een paard dat over zijn eigen benen valt"

L. Paauw

Holzprof.nl doet zich voor als een officiële Polo Ralph Lauren distributeur. Bij uitpakken van mij toegezonden pakket bleek dat de 3 Polo's die ik besteld had, niet van Ralph Lauren zijn, maar een goedkoop nep product. Maatvoering klopt niet, kwaliteit van de Polo's is niet wat je van Ralph Lauren mag verwachten en het borduurwerk wijkt toch wel behoorlijk af. Retour zenden kost $ 40 + 29% van de aanschafprijs. Kortom heeft dus geen zin om terug te zenden. Na herhaaldelijk mijn klacht bij de service.katy@hotmail.com te hebben ingediend en mijn geld terug te hebben gevraagd ben ik er klaar mee. Geld krijg ik waarschijnlijk niet terug, maar ben niet voor niets lid van de consumentenbond. In ieder geval voorkomen dat er andere consumenten gedupeerd worden.

Geld terug. Product dat geleverd is, is niet het product dat besteld is. Geen Ralph Lauren, maar een nep China product.

Wij vinden dat Holzprof.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Holzprof.nl?