Klacht Homair: HOMAIR misleidt klant op website en reageert niet serieus op klachten

Klachtnummer
# 179580
Gebruiker
Michiel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Homair toont op website mooie fotos van mobile homes maar werkelijkheid is compleet anders. Wij (vader en dochter van 10 en zoon van 12) hadden een zogenaamde 6 persoon mobile home geboelt met airco. Toen we bij mobile home waren aangekomen schrokken we vanaf de buitenkant al over het feit dat homes bijna tegen elkaar aanstaan en ook dat terassjes geen enkele vorm van privacy hadden je zit echt op elkaars lip en je kunt iedereen door de wandjes van het huis horen. Toen we home binnen ginnen schrokken we ons helemaal suf zo klein als het was in vergelijking met intetnet en alles was ook gedateerd en vies. Ben toen direct teruggegaan en met homair persoon op camping gekeken naar beter alternatief op deze camping of in de buurt er was echter niets beschikbaar. Inmiddels was het acht uur en besloten we maar weekend te blijven want ik kon niet annuleren of geld terugkrijgen.

De oplossing

Compensatie voor het feit dat we op geen enkele manier geholpen zijn en ook niet konden annuleren. Daarnaast aanpassing site zodat mensen dit soort teleurstellingen niet meer hebben. Heb meer gezinnen gesproken met zelfde probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen