Klacht Home & Cook Roermond: Product werkt niet naar behoren, geen geld terug.

Z. Kosikova

Op 10 augustus j.l. een Rowenta airforce 360 (luxe kruimeldief met steel) bij Home & Cook in het designer outlet te Roermond gekocht voor 199 euro. Het advies dat we bij dit apparaat kregen is dat het je normale stofzuiger kan vervangen (wat wij overigens niet doen) vanwege de zuigkracht en dat het ook op alle ondergronden gebuikt kan worden inclusief parket.

Nu hebben wij dit apparaat een week geprobeerd, maar het zuigt nauwelijks vuil van de vloer en het maakt krassen (ook met de borstel) op onze parketvloer.

In contact getreden (20-08-2018) met Home & Cook om te vragen of we het apparaat wat niet voldoet terug kunnen brengen.

Ze geven aan geen geld terug te geven, en uitsluitend het apparaat op te sturen om mogelijke reparaties uit te voeren en dan kunnen we het weer komen ophalen. We wonen ongeveer op 95 autominuten rijden van Roermond, dus dat is niet zomaar te doen.

Wij wensen ons geld terug van een ondeugdelijk apparaat, en dit bij voorkeur per post te kunnen retourneren.

Wij vinden dat Home & Cook Roermond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Home & Cook Roermond?