Klacht Home at holiday: Ingebrekestelling

Klachtnummer
# 184039
Gebruiker
Greetje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een factuur ontvangen van home at holiday .heb na hun telefonische contact gezegd dat ik niet van hun diensten gebruik wil maken.en toch krijg ik een ingebrekestelling plus 2x sommatiekostenen ik moet binnen 7 dagen betalen anders krijg ik de deurwaarder op bezoek.ze hebben mij al eerder via een mail gesommeerd om te betalen maar dat heb ik genegeerd. Wat moet ik nu doen ?

De oplossing

Wil niet betalen heb duidelijk kenbaar gemaakt om geen gebruik te maken van hun diensten .en onmiddellijke uitschrijving.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home at holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home at holiday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen