Klacht Home at holiday: Onterecht een abonnement aan gesmeerd

Klachtnummer
# 185288
Gebruiker
Estevenszelisse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via een incasso bureau een aanmaning gekregen omdat ik zogenaamd een lidmaatschap ben aangegaan, hier kan ik mij niks van herinneren ik heb hier ook geen bericht van gehad, ik heb al n mail naar het incasso bureau gestuurd maar nog geen bericht ontvangen, ik zie dat ik niet de enige ben die dit is over komen, ik wil bij deze dat mijn bedrag de seponeert wordt

De oplossing

Ik wil dat alles geseponeerd wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home at holiday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home at holiday?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen