Klacht Home Wise: Niet beschikbare woningen aanbieden en daar geld voor vragen

Huiseigenaar Amsterdam

Tot mijn grote verbazing stonden er van de week mensen voor mijn (koop) huis voor een huurbezichtiging. Voor de duidelijkheid mijn woning staat niet te koop of te huur en daar heb ik ook totaal geen plannen voor. De "potentiële kijkers" lieten mij de link naar de woning zien op de site van home-wise.nl en inderdaad daar stond mijn woning te huur. ( met totaal andere info, maar wel met foto's die ooit online hebben gestaan) Na wat nader onderzoek kwam ik uit bij Josh Groenhuis, welke met Groenhuys Vastgoed een paar jaar terug van de aardbodem verdwenen was. Tevens heb ik gebeld met een medewerker van Home Wise om te vragen naar hun werkwijze. Deze is als volgt: een ieder geïnteresseerde dient zich in te schrijven en € 49,95 te betalen als inschrijfgeld alvorens ze kunnen bezichtigen en/of in contact gebracht kunnen worden met een huiseigenaar.
Kortom ze tonen fake, aantrekkelijk aanbod waar een hoop mensen op af komen en € 49,95 voor betalen, maar dit zijn geen beschikbare woningen.
Hij heeft mij overigens wel beloofd direct de woning online te verwijderen....

Hun werkwijze aanpassen en uitsluitend beschikbaar/geverifieerd aanbod online tonen. En uiteraard mijn woning verwijderen!

Wij vinden dat Home Wise hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Home Wise?