Klacht Home24.nl: 2x beschadigde tafel geleverd gekregen en 2e is nog steeds niet retour genomen door hun

Klachtnummer
# 450234
Gebruiker
Arthur F
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot 2 keer toe een beschadigde tafel geleverd gekregen. De 1 was nog meer beschadigd dan de ander. Vervolgens staat de 2e geleverde tafel nog steeds hier omdat er elke keer iets mis gaat met hun retour procedure. We mailen en bellen bijna dagelijks met Home24 en er gebeurd nog steeds niks. Om gek van te worden! Op de mail wordt niet eens gereageerd. Volgens hun omdat ze het erg druk hebben.
Mensen kijk uit en bestel niet bij Home24, zij hebben het allemaal echt niet op orde! Wij bestellen in ieder geval NOOIT meer iets bij Home24.

De oplossing

Haal de tafel op en geef ons geld terug!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen