Klacht Home24.nl: Geen kontakt rechtstreeks, telefonisch onbereikbaar!

Klachtnummer
# 69989
Gebruiker
Wim Prakke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling zeer snel ontvangen, maar beschadigd dus niet bruikbaar, gevraagd om nieuw onderdeel of nieuw artikel of (tenslotte) retourbetaling van geleverde artikel.
Het gaat om een schoenenkast Warschau waar van het rechte paneel een breuk heeft over de volle breedte. Verpakking was ook licht beschadigd. Bestelling van 14/7, ontvangen 15/7, klacht van beschadiging op 16/7 ingediend, daarna alleen nog automatische antwoorden, telefonisch onbereikbaar. We zijn nu 14 dagen! verder.

De oplossing

Directe vervangen van beschadigde paneel of retour betaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen