Klacht Home24.nl: Home24 betaalt niet terug binnen afgesproken termijn!!!

Todo

Eettafel besteld via Home24. Voldoet niet, blad is korrelig ipv glad. Afspraak gemaakt met medewerker dat tafel op 2 november wordt teruggehaald. Is gebeurd.

Op de website van Home24 staat dat terugbetaling binnen 14 dagen plaatsvindt. Is NIET gebeurd. Zojuist gebeld met Klantenservice.
Medewerker meldt dat ik Home24 had moeten bellen om te bevestigen dat tafel is opgehaald want dan pas kan de terugbetalingsopdracht naar Duitsland doorgegeven worden.
Ik ben NIET geïnformeerd over deze procedure en toen ik aangaf dat dat zo is ontkende deze medewerker dat gewoon. Hij ging er van uit dat zijn collega dat wel heeft gedaan!

Nu gaat hij vandaag de opdracht naar Duitsland sturen, kan nog wel 5 werkdagen duren zei hij laconiek. Cursus klachtbehandeling is hier op zijn plaats naar mijn mening. Bij mij wekte deze medewerker enorm veel irritatie en op het laatste zelfs boosheid op.

Ik zal dit bedrijf nooit aanbevelen aan een ander. Schandelijke manier van omgaan met klachten.

Per omgaande mijn geld terug zoals afgesproken!! Ik heb mij aan de betalingsverplichtingen gehouden en ik eis dat Home24 dat ook doet. Zeker binnen de terugbetalingstermijn die zij zelf op hun website zetten!

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Home24.nl?