Klacht Home24.nl: Home24 voor je huis maar niet voor mijn HUIS

Klachtnummer
# 93994
Gebruiker
Peter Olthof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aan Home 24,
L.S.
Ondanks toezeggingen van Uw kant per e-mail gedaan op 15-01-2015, ik citeer letterlijk;"Vreemd, wij gaan de label per post naar u toesturen. De retourformulieren zijn niet nodig."Ik wil een retour label en geen onderdeel vervangen zoals het abusievelijk op uw website stond.Ik vind ook nog al navrant dat uw telefoon steeds bezet is. Bent U constant in de weer met klachten???????????

Groeten,

Peter Olthof.

De oplossing

Ik had geklaagd over een glasplaat die niet alleen gebroken was maar verkruimeld, hij lag echt in gruselementen,
Dat kan niet gekomen zijn van effe stoten alleen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen