Klacht Home24.nl: kast niet geleverd na 5 maanden. geen kontakt te krijgen.

Klachtnummer
# 72666
Gebruiker
wl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 april heb ik bij Home24 een kast Lucca besteld.
Op 28 april zal de kast worden besteld. Echter krijg ik een mail dat de de kast bij transport is kapot gegaan. Na telefonisch kontakt zal er direkt een nieuwe worden besteld.
Daarna niets meer vernomen.
Op 16 juni heb ik een mail gestuurd, die beantwoord werd met de mededeling dat de kast besteld zal worden.
Daarna doodse stilte..
Op 18 juli stuurde ik een nieuwe mail. Geen antwoord.
Op 12 augustus, 4 maanden na de 1e bestelling en 3 maanden nadat de kast opnieuw zal worden besteld, heb ik opnieuw een mail gestuurd.
Weer helemaal geen antwoord.
En als ik op de website kijk, dan is de kast gewoon te bestellen waarop doodleuk een levertijd van 7 weken staat. Echt niet uit te leggen.
Het ergste is dat er geen kontakt mee te krijgen is, niet per mail, niet per telefoon.
Ik ga meer en meer een vermoeden krijgen dat het een malafide bedrijf is. Ik overweeg serieus om dit te melden aan de politie als zijnde internetfraude.

De oplossing

snel leveren of snel geld terug.
Mails beantwoorden.
Duidelijk en vindbaar telefoonnummers op de website zetten.
Telefoons aannemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen