Klacht Home24.nl: Missing Assembly Service

Klachtnummer
# 315949
Gebruiker
isihan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I ordered a gardrobe from home24 with delivery date of 25-07 including assembly with extra cost of 259 Euros.

Logistics company Dynalogic sent me a message that delivery assembly would take place between 8am- 10pm.

They showed up at 5pm and delivered the goods inside. However, they told me that the assembly would not take place the same day as they would need 4-5 hours. I told them that this is not my problem as their planning should have been better – This is really not acceptable!

Then I contacted home24 and after my talk with the customer service, I received an email from home24 that the assembly would take place on 27-07 at 3pm. They did not show up!!!

After a few more failed attempts and useless phone calls with home24 and dynalogic; I still dont know when they will show up and home24 is unable to help me out.

I has been 8 days with 4 appointments with no show already. My clothes are laying on my sofa.

I still have no idea when my problem will be solved.

De oplossing

Proper assembly service as promised in my order which costed me 1/3 of the gardrobe price.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen