Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Home24.nl: Twee maanden wachten op terugbetaling is schandelijk en bezorgt veel ergernis en frustratie.
Details
De klacht
Besteld ladenkastje was ernstig beschadigd. Aardige mevrouw aan de telefoon zorgde ervoor dat het al de volgende dag weer werd opgehaald en zij zei ook dat ik het aankoopbedrag binnen 4 tot 10 dagen teruggestort zou krijgen. Niet dus.
Na zeven mailtjes en drie telefoontjes werd na ruim twee maanden gedaan wat ze bij aankoop beloven. En telkens krijg je te horen: u krijgt zo spoedig mogelijk bericht. Voor je telefonisch contact krijgt, hoor je een kwartier lang: er is nog één wachtende voor u. En dan hoor je altijd dezelfde smoes: problemen met de computer. Het bedrijf houdt je duidelijk aan het lijntje in de hoop dat je het opgeeft.
De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.