Klacht Home24.nl: Wel betaald, niets geleverd

Klachtnummer
# 95854
Gebruiker
reiko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 27 januari een bestelling gedaan, betaald met ideal, dit artikel zou binnen 1 week geleverd worden. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en de mails worden ook niet beantwoord. Kom er nu achter, dat het thuiswinkelcertificaat is ingetrokken.

Met vriendelijke groet,
Ivonne van Huizen

De oplossing

Dat ze nakomen, wat er is afgesproken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen