Opgelost door Home24.nl: zonder overleg levertijd met 3 weken verlengd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98786
Gebruiker
fortunavisser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben bij home24 een tafel besteld, deze had een levertijd van 10 weken, erg lang, maar wij wilden heel graag deze tafel hebben. Je ziet op je klantenoverzich elke week de levertijd met 1 week verminderen. Deze week zou het dan 2 weken worden, maar we zien tot onze grote schrik en verontwaardiging dat de levertijd zomaar is veranderd in 5 weken, dus 3 weken erbij. We hebben gemaild en diverse keren gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen. Het is de eerste keer dat wij hebben besteld bij home24 maar zeker de laatste keer. Wij willen gewoon antwoord en het liefst de order annuleren en ons geld per omgaande terugkrijgen, maar dat zal ook wel weer maanden duren. Een hele slechte firma.

De oplossing

De levertijd van nog 2 weken gegarandeerd aanhouden of direkt geld terug, order annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Home24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    fortunavisser
    Datum
    Home24 heeft mijn klacht goed afgehandeld, dank je wel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fortunavisser
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Home24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen