Klacht Homeatholiday.com: Brief "In gebreke stelling"

# 181900
PK

Ik heb een brief "ingebrekestelling"ontvangen van dit bedrijf. Enige tijd geleden was ik gebeld dat ik een reis had gewonnen. Ik had enig wantrouwen en de man zei dat pas als ik op de mail inging een soort van abonnement zou hebben twv 89 euro. Deze mail heb ik nooit ontvangen. Nu krijg ik deze brief met direct een aanmaning en een dreiging van een deurwaarder. Ik ga daar niet op in omdat ik niets heb gekregen of getekend. Het is in mijn ogen gewoon een vorm van oplichting. Hopelijk kunt u hier iets aan doen.

Stoppen met het versturen / dreigen van deze onzin. Het is gewoon een verzinsel.

Homeatholiday.com
    Geachte,

Wij betreuren het ten zeerste dat u een onterechte factuur heeft ontvangen namens Home@Holiday.

Voor verdere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Onze welgemeende excuses.

EMAIL : info@homeatholiday.com
    TEL (NL) : 085-732 56 91
    TEL (BE) : 028-08 39 03

Met vriendelijke groeten
    Team HOME@HOLIDAY
    Beste Home@holiday,

Hiermee is het voor mij verder afgehandeld en hoop dat ik hier geen facturen van ontvang.

Peter
    PK
    Tot grote verbazing heb ik vandaag een brief ontvangen van CIB!!!!
    Je raad het al een in gebreke stelling van een incassobedrijf die namens Home@Holiday het geld willen vorderen. Deze heb ik gebeld en aangegeven dat ik dit niet pik en absoluut niet ga betalen. Wat krijg je als reactie: Dan moet u ons maar een mail sturen waarom etc. etc.... Hieruit blijkt dus alweer dat Home@Holiday gezien hun eerder gegeven reactie op mijn eerste verwijt complete onzin verkopen met hun zogenaamde excuses.
    PK
    Ik hoop dat ze nu echt gaan stoppen met deze onzin. Ik zal hun zeker geen persoonlijke mail sturen omdat ze dan via dat mailadres mij verder zullen blijven stalken. Dus Home@Holiday stoppen met deze onzin en probeer op een legale manier je geld te verdienen ipv mensen lastig te blijven vallen.
    PK
    Het bedrijf is uiterst onbetrouwbaar. Hun eigen email werkt niet eens. Telefonisch 1 keer geprobeerd en kreeg geen verbinding. Ik ben gestopt want dit zegt voor mij genoeg. Ik ga mijn tijd hier niet instoppen en zeker niet voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Hopelijk laten ze het hierbij want ik heb betere dingen te doen.