Klacht Homeatholiday.com: factuur en aanmaning voor niet verleende diensten

Klachtnummer
# 184452
Gebruiker
Pieter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben persoonlijk nooit contact gehad met home@holiday en krijgen nu rek. en aanmaningen toegestuurd ik wil dat ze ons uit hun bestand halen want ze hebben op naar mijn mening ilegale wijze onze gegevens verkregen, en ik wil dat dit ongedaan wordt gemaakt.
het mail adres miss-th@live.nl wordt al jaren niet meer gebruikt

De oplossing

uitschijven uit het bestand en de rekening vernietigen

3 reacties

  1. Auteur
    Homeatholiday.com
    Datum
    Geachte,
    Wij als HOME@HOLIDAY
    willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen hebben we meer informatie van u als klant nodig.
    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    Onze welgemeende excuses.

    EMAIL : info@homeatholiday.com
    TEL (NL) : 085-732 56 91
    TEL (BE) : 028-08 39 03

    Met vriendelijke groeten
    Team HOME@HOLIDAY
  2. Auteur
    Pieter
    Datum
    Wij hebben een week geleden contact gehad met het incasso buro en daar werd ons gemeld dat de zaak was afgesloten verder werd ons niets gemeld dus neem ik aan dat dat van jullie kant ook zo is.
    En wat betreft de gegevens die jullie van ons vragen , lijkt het mij dat jullie die wel hebben omdat wij meerdere malen een rek. van jullie hebben ontvangen voor niet verleende diensten , maar ik ga ervan uit dat de zaak afgesloten is .
  3. Auteur
    Homeatholiday.com
    Datum
    Hierbij bevestigen wij uw afmelding voor Home@Holiday.

    Uw afmelding is verwerkt, er zijn geen kosten aan verbonden.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Home@Holiday
    Brenda Visser

Ook een klacht indienen over Homeatholiday.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen