Opgelost door Homeatholiday.com: Ik word na afzegging van een optie lastig gevallen met aanmaningen

sjefdebelg@gmail.com

ik ben gebeld, leuk aanbod op iets om te checken of ik het leuk vond.
mail binnen gekregen, beviel niet dus meteen afgezegd, ook mail gekregen dat dat gecanceld was.

daarna een betalingsherinnering gekregen...???...gemaild en een mail gekregen dat dat een "computerstoring" was. en dat het geregeld zou zijn.

krijg ik nu een aanmaning met een verhoging binnen 5 dagen betalen anders verhogen ze deze weer.

heb nu weer een mail terug geschreven , maar wil toch deze klacht even indienen. dit riekt naar oplichting.

met vriendelijke groet [naam verwijderd door moderator]

ik heb geen contract, ik wil geen compensatie of geld terug, ik wil gewoon niet lastig gevallen worden door bedrijven die denken geld te kunnen vangen voor dingen waar ik nooit akkoord mee ben gegaan. Ik ben akkoord gegaan om een mail te krijgen met een idee dat "goed"klonk en de optie om dat kosteloos af te zeggen, en nu word ik lastig gevallen met aanmaningen die niet door de beugel kunnen.

Homeatholiday.com
    Geachte Schmidt,

Wij betreuren het ten zeerste dat u een onterechte factuur heeft ontvangen namens Home@Holiday.

Wegens een technische storing zijn er enkele van onze leden onterecht gemaild en u bent daar èèn van. U kunt deze mail dan ook als ongelezen beschouwen.

Voor verdere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Onze welgemeende excuses.

EMAIL : info@homeatholiday.com
    TEL (NL) : 085-732 56 91
    TEL (BE) : 028-08 39 03

Met vriendelijke groeten
    Team HOME@HOLIDAY
    sjefdebelg@gmail.com
    ik heb expres even gewacht met reageren ivm de 5 dagen termijn die in de aanmaning werd genoemd, en tot nu toe niets meer ver nomen verder. Ik hoop hier mee goed te doen, ook voor Home@holiday, en zal deze klacht afsluiten in goed vertrouwen dat het goed geregeld is.

met vriendelijke groet
    verder geen opmerkingen