Klacht Homeatholiday.com: Onterecht ontvangen factuur

Klachtnummer
# 181846
Gebruiker
Riannevan nus-groenewold
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Om 18 Juni heb ik een factuur ontvangen waarin wordt verzocht een bedrag van 89 euro te betalen. Dit snap ik niet, want ik heb nooit iets met jullie te maken gehad, en dus ook nog nooit een reis bij jullie geboekt.

Jullie hebben per mail aangegeven dat ik 16 Juni ben benaderd en akkoord gegaan, maar dit is niet waar. In meerdere mailtjes blijven jullie voet bij stuk houden dat ik "akkoord" ben gegaan. Ik ben nooit akkoord gegaan met iets! Nooit!

Als jullie daar toch zo zeker van zijn, wil ik nu BEWIJZEN zien. Ik vraag jullie dringend te stoppen met het sturen van facturen voor iets waar ik niets mee te maken heb.

Mocht dit niet stoppen, dan beschouw ik dit als fraude en zal ik deze zaak bij de politie neerleggen!

De oplossing

Mij uit het systeem halen en stoppen met facturen sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Homeatholiday.com
    Datum
    Geachte,

    Wij betreuren het ten zeerste dat u een onterechte factuur heeft ontvangen namens Home@Holiday.
    .

    Voor verdere vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

    Onze welgemeende excuses.

    EMAIL : info@homeatholiday.com
    TEL (NL) : 085-732 56 91
    TEL (BE) : 028-08 39 03

    Met vriendelijke groeten
    Team HOME@HOLIDAY