Klacht VRBO: Aanbetaling na annulering terug gestort willen krijgen.

Klachtnummer
# 452497
Gebruiker
riasanderspap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij willen ons geld terug wat is aanbetaald €129,47 terwijl wij binnen 4 uur hebben geannuleerd na boeking....... We krijgen wel mail dat het bevestigd is de boeking dit kregen wij binnen 24 uur maar een bevestiging dat de boeking is geannuleerd wachten wij nu al weken op........ Ook gechat met iemand van Home away maar nog steeds geen geld retour. Ze reageren ook niet op mails. De tussenpersoon die heet Anita Woithe krijgen we ook geen reactie van. Homeaway zou contact met haar opnemen maar nu al weken later nog steeds geen enkele reactie terug gehad. Gemaild dat wij een klacht gaan indienen.

De oplossing

Een tussenpartij Anita Woithe zou een annuleringsmail moeten sturen en wij willen gewoon onze aanbetaling terug van € 129,47
Homeaway moet gewoon doen wat ze zeggen als je binnen 4 uur annuleert moeten ze gewoon binnen 1 week de aanbetaling terugstorten. We hebben meteen geannuleerd waren daar dus ruim op tijd mee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VRBO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VRBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen