Klacht VRBO: Geen borg retour ontvangen.

Klachtnummer
# 368097
Gebruiker
Robert1947
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 jaar gelden een huis geboekt en betaald. En ook de borg. Deze zou 4 maart terugbetaald zijn op mijn rekening, maar helaas. Home Away blijft echter volhouden dat het geld is overgemaakt.

De oplossing

Het probleem eindelijk oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VRBO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VRBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen