Klacht VRBO: HomeAway heeft administratie slecht op orde en een klantenservice die weinig snapt.

Klachtnummer
# 371372
Gebruiker
Blokker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Drie jaar geleden 1x homeaway geboekt. Bleek dubbel geboekt. Reis geannuleerd en van de verhuurder heel aardig een ander appartement aangeboden gekregen wat we contant zonder bemiddeling homeaway betaalden. Dit jaar trapten we er weer in. Dom! 1e boeking: weer dubbel geboekt, volgens de eigenaar. Wij visten achter het net. Gelukkig nog niets betaald. 2e poging ander huisje: er is wél geld geïnd door HomeAway maar de boeking wordt maar niet bevestigd. Twee maar lang gechat met klantenservice. Die blijven zeggen dat een correctie op het e-mailadres moet worden doorgevoerd. 1e keer zou het de volgende dag in orde komen. Niet dus. 2e keer zou het eind deze week goed zijn. Niet dus! Ik maak maar vast alles in orde om de visa betaling terug te vorderen en zie de boeking als geannuleerd. Echt, echt nooit meer HomeAway voor ons.

De oplossing

Ik wil dat uiterlijk a.s. maandag in mijn e-mail de bevestigingen van de huur binnen zijn van de eigenaar en van HomeAway met reisgegevens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VRBO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VRBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen