Klacht VRBO: Klantenservice onbereikbaar

Klachtnummer
# 450800
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar boeking gemaakt met aankomst eind mei. Helaas door corona geannuleerd, online. Dit heb ik in april gedaan, het is nu 4 juni en heb er nooit iets over gehoord. Diverse mails gestuurd, zonder reactie. Op internet kan je ook geen contactgegevens vinden. Erg slechte zaak!

De oplossing

Een reactie op mijn mail die 7 weken geleden gestuurd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VRBO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VRBO?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen