Klacht Homeaway: Terugstorten borg E 100.-

Klachtnummer
# 372517
Gebruiker
A.M.V. van Ooy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar tevredenheid heb ik een appartement geboekt en ook een goede vakantie gehad door te boeken via Homeaway.
Ik heb echter E 100,- borg betaald die ik na herhaalde mails niet teruggestort krijg. Homeaway reageert ook niet op mijn mails.
Wat kan ik doen?

De oplossing

De borg terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homeaway hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homeaway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen