Klacht VRBO: Verhuren van een object dat niet aan de beschrijving voldoet

Frits

Via homeaway een appartement gehuurd in Duitsland ( Oberhunden) Van de beschrijving van het gehuurde bleek bij aankomst dat het om een studio ging waar eigenlijk alleen een goed bed stond. In het huur contract stond uidrukkelijk dat bij het gebodene de prijs inclusief beddegoed en handdoeken was.Tot onze verbazing kregen wij geen handdoeken tenzij wij hier een fors bedrag ter plaatse betaalden.
De eigenaar onze huur overeenkomst laten zien maar zijn reactie was dat hij met
Homeaway een ander contract had. Getracht met Homeaway contact op te nemen,zowel telefonisch als per E.mail maar niet bereikbaar.
Na de vakantie wel contact gekregen door dat wij gevraagd werden of wij tevreden waren over het gebodene en het verzoek een recentie te schrijven.
Ondanks het feit dat de recentie goed onderbouwt was kon die echter niet geplaatst worden omdat er niets over de tarieven van de eigenaar mag vermeld worden. Opnieuw de recentie ingestuurd met de verwijzing dat het hierbij ging over het niet voldoen aan het contract maar ook dit werd niet geaccepteerd.
Kortom nooit meer iets huren via Homeaway

Het bedrijf moet voldoen aan de regels en bij een verschil van mening ook benaderbaar zijn.

Wij vinden dat VRBO hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over VRBO?