Opgelost door Homebyasa: Na 2 maanden en zeer veel contact nog steeds incompleet servies

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 254802
Gebruiker
A. Roijmans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 2 maanden is het door mij bestelde servies nog steeds niet compleet. De eerste levering liet 3 weken op zich wachten. De nalevering van beschadigde borden liet meer dan een maand op zich wachten. Na 5 telefoontjes (met de nodigde niet nagekomen beloftes), 8 mails (waarvan 4 nooit beantwoord) en 3 contacten via facebook messenger (waarvan ook op 2 nooit reactie) had ik net voor de door mij gestelde deadline de nalevering binnen. Helaas echter weer een defect. Nu heb ik na 10 dagen de laatste nalevering nog steeds niet binnen. Er wordt wederom niet gereageerd op mijn verzoek om de tracking code.

Gewenste oplossing



Ik wil minimaal de waarde van het nog ontbrekende bord van € 16,80 op mijn rekening wordt overgemaakt. Enige compensatie voor alle telefoontjes en tijd die ik heb moeten investeren om het servies te krijgen zou daarnaast ook op zijn plaats zijn.

Daarnaast wil ik ook wel weten waarom er zo vaak niet gereageerd wordt op mail en afspraken niet worden nagekomen. Ik snap dit niet bij een ondernemer die stelt dat hij tevreden klanten wil en die zegt dat hij geen oplichter is.
Geboden oplossing
Uiteindelijk heb ik de ontbrekende borden ontvangen nadat ik de klacht heb gemeld op klachtkompas, een klacht heb ingediend bij keurmerk webshop en diverse reviews heb ingevuld. Zonder deze interventies was dat niet gebeurd vrees ik. Al met al raad ik iedereen af om bij HomebyAsa te kopen. Als ik nog eens servies wil zal ik het bij een andere winkel bestellen, desnoods in het buitenland.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homebyasa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Homebyasa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen