Wij vinden dat Homebyasa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Homebyasa: Na 2 maanden en zeer veel contact nog steeds incompleet servies
Details
Klacht
Na 2 maanden is het door mij bestelde servies nog steeds niet compleet. De eerste levering liet 3 weken op zich wachten. De nalevering van beschadigde borden liet meer dan een maand op zich wachten. Na 5 telefoontjes (met de nodigde niet nagekomen beloftes), 8 mails (waarvan 4 nooit beantwoord) en 3 contacten via facebook messenger (waarvan ook op 2 nooit reactie) had ik net voor de door mij gestelde deadline de nalevering binnen. Helaas echter weer een defect. Nu heb ik na 10 dagen de laatste nalevering nog steeds niet binnen. Er wordt wederom niet gereageerd op mijn verzoek om de tracking code.Gewenste oplossing
Ik wil minimaal de waarde van het nog ontbrekende bord van € 16,80 op mijn rekening wordt overgemaakt. Enige compensatie voor alle telefoontjes en tijd die ik heb moeten investeren om het servies te krijgen zou daarnaast ook op zijn plaats zijn.
Daarnaast wil ik ook wel weten waarom er zo vaak niet gereageerd wordt op mail en afspraken niet worden nagekomen. Ik snap dit niet bij een ondernemer die stelt dat hij tevreden klanten wil en die zegt dat hij geen oplichter is.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.