Klacht Homediscounter.nl: Kastje wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 540944
Gebruiker
jacqie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 13 maart heb ik een wijnkast Newhaven besteld .
Levertijd zou 6-8 weken zijn. Na 5 weken kregen wij een mail dat de levertijd langer zou zijn Ivm Corona . Hier hadden wij alle begrip voor. Levertijd werd verlengt met 2 a 3 weken. Na 3 weken contact opgenomen en toevallig was mijn kastje net binnen en zou er spoedig , zoals de telefonist aangaf , dezelfde week nog, een telefoontje komen over een bezorgafspraak. Dit is nu bijna 3 weken geleden en nog steeds geen telefoontje . We worden elke keer met dezelfde mail afgescheept met excuus voor het ongemak , er zal zo spoedig mogelijk een leverafspraak gemaakt worden . Bij de vraag voor een oplossing komt geen antwoord .

Gewenste oplossing

Ik zou graag binnen 1 week een leverafspraak willen en anders mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen