Wij vinden dat Homediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Homediscounter.nl: Kastje wordt niet geleverd
Details
Klacht
Op 13 maart heb ik een wijnkast Newhaven besteld .Levertijd zou 6-8 weken zijn. Na 5 weken kregen wij een mail dat de levertijd langer zou zijn Ivm Corona . Hier hadden wij alle begrip voor. Levertijd werd verlengt met 2 a 3 weken. Na 3 weken contact opgenomen en toevallig was mijn kastje net binnen en zou er spoedig , zoals de telefonist aangaf , dezelfde week nog, een telefoontje komen over een bezorgafspraak. Dit is nu bijna 3 weken geleden en nog steeds geen telefoontje . We worden elke keer met dezelfde mail afgescheept met excuus voor het ongemak , er zal zo spoedig mogelijk een leverafspraak gemaakt worden . Bij de vraag voor een oplossing komt geen antwoord .
Gewenste oplossing
Ik zou graag binnen 1 week een leverafspraak willen en anders mijn geld terug!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.