Klacht Homediscounter.nl: klant onvriendelijk

Klachtnummer
# 612839
Gebruiker
cvrij
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 12 januari 22 een kast besteld, levertijd 6, 8 weken. De kast kwam maar niet door drukte, oorlog in Oekraine enz. Uiteindelijk wilde ik annuleren. Homediscounter opperde mij alternatieven te sturen, daar vond ik niets bij zitten. De kast is 27 juni j.l. geannuleerd. Maar na mails en telefoneren heb ik nog steeds mijn 309 euro niet terug ontvangen. Bedrijf heeft telkens een smoes, onderbezetting, ziekte, vakantie, niemand bereikbaar vd financiele afdeling ezm.

Gewenste oplossing

Ik wil per direct mijn 309 euro retour, betaald in januari 2022

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Homediscounter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Homediscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen